Obchodní podmínky
Obchodní podmínky přihlášky k účasti na vzdělávacích akcích
-
EVIDENCE PŘIHLÁŠEK
- K přihlášení na vzdělávací akci využijte on-line přihlášku.
- Přihlášky jsou evidovány v došlém pořadí.
- Zařazeným zájemcům je potvrzena účast elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu. Nejpozději tři dny před dnem konání akce účastníci obdrží pozvánku s rekapitulací organizačního zajištění vč. upřesnění místa konání.
- Při obsazení vzdělávací akce nezařazené zájemce obratem informujeme, nabízíme náhradní termín a dále je informujeme o připravovaných akcích.
- V případě zrušení vzdělávací akce z důvodu malého počtu účastníků nebo při změně lektora, data nebo místa konání vzdělávací akce přihlášené účastníky obratem informujeme.
- Pokud pozvánku na vzdělávací akci nebo informaci o zrušení vzdělávací akce neobdržíte, kontaktujte nás.
-
JAK UPLATNIT ZVÝHODNĚNOU CENU V ON-LINE PŘIHLÁŠCE
- K uplatnění zvýhodněné ceny označené v nabídce *) zvolte v menu „Uplatňuji slevu“ možnost "adept certifikace" nebo certifikovaný účetní nebo IFRS specialista nebo člen Svazu účetních ČR. Do příslušného pole uveďte číslo Vašeho certifikátu nebo registrační číslo v systému certifikace účetních nebo číslo diplomu IFRS specialista nebo číslo karty člena SÚ.
- K uplatnění zvýhodněné ceny označené v nabídce **) zvolte v menu „Uplatňuji slevu“ možnost člen KCÚ. Do příslušného pole uveďte číslo Vašeho certifikátu.
-
ÚHRADA VLOŽNÉHO
- Na základě elektronické přihlášky Vám bude vystavena faktura k úhradě a zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
- Vložné můžete uhradit platebním příkazem prostřednictvím svého peněžního ústavu. Platba v hotovosti není možná.
- Při platbě neopomeňte uvést variabilní symbol placené vzdělávací akce (pětimístné číslo, které je v nabídkovém katalogu označeno zkratkou VS), název a adresu plátce.
- Vložné zahrnuje podkladové materiály pro účastníky, nealkoholické nápoje (káva, čaj, minerální voda), drobné občerstvení.
-
BANKOVNÍ SPOJENÍ ICSÚ
Fio banka, a.s. - číslo účtu: 2501726706/2010
-
STORNOVACÍ PODMÍNKY
Stornování přihlášky akceptujeme pouze písemně. V případě, že dojde ke stornování vzdělávací akce ze strany účastníka tři nebo dva pracovní dny před zahájením akce, stornovací poplatek činí 50 % ceny vložného. V případě zrušení účasti jeden pracovní den nebo v den akce, vložné se nevrací. U vícedenních akcí mohou být stornovací podmínky upraveny. -
MÍSTO KONÁNÍ
Vzdělávací akce se konají především v učebnách Institutu - Vinohradská 2022/125, Praha 3. O jiném místě konání informujeme účastníky vzdělávací akce na stránkách a v pozvánce.
-
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Institut certifikace Svazu účetních vede databázi klientů s údaji nezbytnými pro zajištění služeb a nabídky vzdělávání (příjmení, jméno, adresa a u rekvalifikačních kurzů rodné číslo). Z tohoto důvodu je Institut registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod č. 00002922/002 – jednání o smluvním vztahu, plnění smlouvy uzavřené oznamovatelem, nabízení obchodu a služeb subjektům údajů.
Institut nesdělí osobní údaje klienta bez jeho souhlasu třetí osobě vyjma případů zaslání nabídky vzdělávání prostřednictvím zasilatelské společnosti (rovněž registrované u ÚOOÚ) nebo pokud tato povinnost nevyplývá ze zákona.
Kontakty
Institut certifikace
Svazu účetních
Vinohradská 2022/125
130 00 Praha 3
certifikace@icu-praha.cz
vzdelavani@icu-praha.cz
IČ: 00571288
DIČ: CZ00571288
Bankovní spojení
Fio banka, a.s.
číslo účtu: 2501726706/2010
Ing. Ladislav Zemánek
certifikace, vzdělávání
+420 603 153 473
zemanek@icu-praha.cz
Ing. Václav Moravec
vzdělávání, publikace
+420 739 120 542
moravec@icu-praha.cz
ICSÚ je organizační složkou
Svazu účetních ČR, z.s.